Euskararen eguna gerturatzen ari zaigu.

Egun polita atera dadin lanean hasi gara. Abenduaren 4an ospatuko dugu.

Informazio gehiago egun batzuk barru jarriko dugu.

Aurten ere, udaletxearekin elkarlanean, ikastolako haurrak egindako gabonetako
apaingarriekin herriko txokoak apainduko ditugu gabonetan.
Eskulan hauek berrerabilitako materialez egindakoak izango dira.
Hala ere, proiektu hau aurrera eraman ahal izateko, lehenengo ikastolan material hau bildu
beharko genuke eta honetarako zuen laguntza beharrezkoa dugu.

Anoetako Ikastolako DBH4. mailako ikasleak ikasturte amaierako bidaiarako dirua lortzeko asmoz polboroi eta bonboi kaxak jarri dituzte salgai.

Erosi nahi izanez gero, sartu lotura honetan.

Polboroi Kaxa: 12 €
Lindt bonboi kaxa: 13 €

Aurtengo ERRIGORA kanpaina martxan da dagoeneko. Nafarroa hegoaldeko produktuekin osatutako saskia eskuratzeko aukera duzu hemen. Saski bakoitzarengatik 50€ ordaindu beharko duzu, eta diruaren %25 Nafarroa hegoaldeko euskalgintzari bideratuko zaio. Eskaera arazoak 10a baino lehenago egin.

ENE KANTAK ASTONAUTA TRONPETA FLAUTA ikuskizunaren emanaldia antolatu dugu Leidor antzokian.
Sarrerak salgai urriaren 25an jarriko dira, interneten.
Animatu eta ondo pasa!

Eguna: urriak 26, osteguna
Ordua: 17:00etan 3 eta 5 urte bitartekoentzat
Ondoren 6 eta 10 urte bitartekoentzat
Lekua: Herri eskolako aretoan
Ipuin kontalaria: Antton Irusta

Guraso bileretan azaldutako informazioa duzue ikusgai hemen.

2017-18 ikasturtean Irurako Ikastolan, Agenda 21 proiektuaren barnean, “Klima aldaketa” gaia landuko dugu.

GELA ETA BURUETAKO HORMAK BOTA, IKASTOLETAKO UMEEN ONURARAKO

Berrikuntza handia gertatzen ari da ikastoletako Haur Hezkuntzan. Abiapuntu eta beharrak hagitz desberdinak izanik, bakoitza bere eran eta martxan doa, baina bide berbera egiten ari dira 60 ikastola. Aldaketa nagusia haurra erdigunean jartzea da.

Orriak