Irailean emango zaio hasiera 2 eta 7 urte arteko haurren gurasoei zuzendutako 2018-2019 ikasturteko Guraso Eskolaren lehen faseari.

Saioek haurraren garapena izango dute gai nagusitzat eta Alvaro Beñaranek gidatuko ditu.

- Irailaren 25a, asteartea. Irurako Ikastolan.

- Urriaren 16a, asteartea. Irurako Ikastolan

- Azaroaren 6a, asteartea. Anoetako Ikastolan.

Guraso eskolan parte hartu nahi baduzueizena ematea eskertuko dizuegu, gure antolaketa errazte aldera.

Animatu eta gertura zaitezte! Zalantzak partekatu eta denon artean argituko ditugu.

Ikasturte berria hasteko, lehen bi egunetan, ikasleak probentzio dinamikak egin dituzte. Gelakideekin harremanak estutzeko eta baita ikastolako beste kide batzuekin elkartzeko balio izan die. Oso ondo pasa dute eta gustora aritu dira. Geletako BLOGETAN dituzue dagoeneko argazkiak!

Ikasturte honetan zuen seme alabek Eskola Kirolean parte hartu ahal izango dute eta azalpen batzuk entzutea komeni zaizue. Horretarako 20 minutuko aurkezpena antolatu dugu irailaren 17an, astelehena, arratsaldeko 16:35etan (Ikastolako areto nagusian).

Guraso agurgarriak,
Ongi etorri hasi berri dugun ikasturte honetara. Aurten ere ikastolan ditugun gastuei aurre egiteko taberna martxan jarriko dugu Zaharretxea egon zen lokalean eta  bokadiloak ere salgai jarriko ditugu.
Joan den urtean gela bakoitzak egin zuen txanda ikusita eta geletako anai zaharrenen kopuruak kontuan izanda ondorengo banaketa egin dugu:
Gogoratu, seme alaba bat baino gehiago duten gurasoek zaharrenaren gelan egingo dutela lan.

izen ematea

Datorren ikasturteko egutegi eskolarra eta zerbitzuen inguruko informazioa duzue jarraian.

Uda giroko eguraldiarekin batera ur jolasez gozatzeko tartea hartu genuen. Ederki ibili ginen!!

Agenda 21, Udala eta Aranzadi Elkartearen elkarlanarekin, atzo, Lh6ko ikasleak herriko ibaiaren ur analisia egin eta ondoren, ibaia garbitzen igaro zuten goiza. Uraren egoera ona zela ikusi zuten eta zabor asko bildu.

Oso ondo neska-mutilak!

Ikasturte amaierako bi egunetako irteerak egiten ari dira Lehen Hezkuntza ikasleak. Hemen dituzue agazki guztiak ikusgai.

Agenda 21eko ikasturte honetako azken ekitaldi gisa, ikasle ordezkari batzuk Zerkausian izan dira Tolosaldeko ikastetxeen arteko X. Topaketan. Ekintzetan erabili duten leloa "Planeta Bat Plastikorik Gabe" izan da. LH3 eta LH6 bitarteko 10 ordezkari izan dira Irurako ikastolatik.

Orriak