Lehengo astean igeriketa ikastaroan hasi zuten. Autobusa hartu eta Anoetako lagunekin Billabonako kiroldegira joaten dira. Bertan denok elkarrekin prestatu eta PLASTA uretara!!!

Ederki igarotzen dute goiza igerilekuan...

DISLEXIA ON ikastola gara. Ikasle guztiak, dislexia dutenak barne, garatzeko eta trebatzeko aukera berdinak dituen proiektuan parte hartuko dugu.

Astelehen arratsaldean, PAINTGOLD ekimen internazionalarekin bat egin genuen. Hemen argazkiak ikusgai

Atzo bisita berezia izan genuen ikastolan. Ibon, Aibakeko sukaldaria, gure ikastolara etorri zen eta bertan sukaldatu zigun.

LH4, 5 eta 6ko ikasleak Lizarrara joan zaizkigu ikasturte hasieran.

Psikomotrizitateko saioekin hasi dira eta hemen utzi dizkigute zenbait argazki HH3ko laguntxoak, zein ondo pasatzen duten ikusteko.

LH4ko Inguruneako gaia ikerketa batekin abiatu da. Biziduna al da lizuna? Nola hazten da lizuna? Guzti honen inguruan hausnartu asmoz, lau ogi mota ekarri eta egoera ezberdinetan jarri dituzte.
3 astetan ikerketa honen emaitzak behatzen joango dira eta ondorio batzuk aterako dituzte.

EKIN BA LANARI!!

Ikasturteko lehen lanketak martxan daude dagoeneko eta LH5eko ikasleak mendira irteera burutu dute. Hosto bilketa egin dute herbario prestatzen hasteko.

Astelehen eta asteartean, lehen egunetan, probentzio saioak antolatu ziren. Ikasturteari hasiera eman eta lagunekin elkartzeko momentu atsegina lortu zen.

LH-ko blogetan dituzue gela edo talde bakoitzari dagokion argazkia sorta.

Orriak