Urtero bezala, LH6ko ikasleei etapa honen amaiera emateko ikastolako langile, ikasle eta gurasoak elkartu gara. Momentu unkigarria izan da. Zorte On!!

Atzo arratsaldean, EKI-ko oinarrizko aurkezpena egin zen aretoan. Bertan, konpetentzien inguruko oinarri teorikoaz gain unitate didaktiko berrien egituraketa azaldu zen. Gurasuen kezkak eta galderei ere erantzuna eman zitzaien.

Ikasturteari amaiera emateko, asteartean, jangelako erabiltzaile diren ikasleek begiraleekin ur tailerrak egin zituzten. Tailer honen helburu nagusia, uraren kontsumo arduratsua egitea da. Uraren kontsumoa nola murriztu dezaketen ikasi dute eta uraren inguruko bitzikeriak ezagutu dituzte. Hau guztia begiraleek prestatutako jokuen bidez egin zuten eta bukatzeko oparitxo bat ere jaso zuten.

Txanelako 6. gaian zehar komunikabideak ikasten ibili gara (komunikabide eta asmatzaile nagusiak, prentsa idatzia, komunikatzeko era desberdinak...) Horrekin batera irratsaio bat nola prestatzen eta grabatzen den ikasi dugu eta proiektua aurrera eraman dugu.  Gure irratsaioa entzun nahi baduzue, bukaerara joan eta  ikusi prestatu dugun bideoa!!! GUSTATZEA ESPERO DUGU!!!

Fifth grade pupils celebrating the CHOCOLATE WORKSHOP with their invited guests, second grade pupils

BIDEOA

KAIXO!

GREZIA ETA ERROMAREN GAIAREN PROIEKTUA EGITEKO, JOKO OLINPIKOAK EGIN DITUGU.

ANOETAKO IKASTOLAKO LH1 ETA LH2-KOAK  ETORRI DIRA GURE IKASTOLARA ETA HAINBAT PROBA EGIN DITUGU.

OSO GUSTURA IBILI DIRA ETA BUKAERAN MERIENDA ERE JAN DUGU!

HURRENGO ARGAZKIAN KLIK EGINEZ GERO, ARGAZKI GEHIAGO IKUSTEKO AUKERA IZANGO DUZUE.

argazkiak LH1

HANSEL ETA GRETELEN IPUINAREKIN BATERA, UDABERRIAREN INGURUKO ABESTIAK IKASI DITUGU. HORRETAZ GAIN, TXOKOLATEZKO ETXEA ERE EGIN DUGU! EGIN ETA... JAN ERE BAI!

Larunbatean, ikastolako alebin neskak, areto futboleko Gipuzkoako finalerdia jokatu zuten Berastegiren aurka. Irabazi ez bazuten ere, ederki borrokatu zuten eta asko saiatu ziren.

ZORIONAK NESKAK!!!

ANOETAKO ETA IRURAKO HAUR HEZKUNTZAKO LAGUN GUZTIAK ELKARREKIN HERNIALDERA JOAN GINEN OSTIRALEAN.

OSO ONDO PASA GENUEN!

Orriak