Gure gorputzaren lanketarekin hasi gara eta lehenengo gauza gure gorputza kontrolatzen duen organo garrantzitsuaren inguruan aritu gara. Ondoren gure garunak sortu ditugu.

DAGOENEKO NEGUAN GAUDENEZ, ATZO ARRATSALDEAN TALDEKA ARTELAN BAT EGIN ZUTEN HH3ko IKASLEAK. ARTELANAREKIN HASI AURRETIK VIVALDIREN NEGUA ENTZUN ZUTEN BEGIAK ITSITA, BAKOITZAK BERE NEGUA IRUDIKATZEKO ASMOTAN.

2 urteko gelakoak esperimentazioan ibili dira aste honetan. Arroza izan dute eskura esperimentazio mahaian. Oso gustora ibili dira probatzen eta jolasean.

Otsailaren 14a, asteartean, Aibakeko sukaldaria ikastolan izango da berriro ere. Oraingoan saltxitxak prestatuko dizkie jangelan geratzen diren haurrei. ON EGIN!!

Abenduaren 24ean, herrian barrena kantuan ibili ginen. Ikastolako ikasler, irakasle eta guraso asko elkartu ginen eta talde polita osatu genuen. Urtero bezala, goiz erdialdean, Anoetako Herri Ikastolako DBH-ko ikasleak etorri ziren eta batera eman genion amaiera plazan.

HHkoek dagoeneko dotore jarri dute Olentzero ikastolako sarreran. Abestiak entsaiatu, gutunak idaztez amaitu eta jantziak prest dituzte biharko bixita berezirako.

Bihar izango da Olentzero gure ikastolan.

MAKETA PRESTATZEN PASA DITUZTE AZKEN EGUN HAUEK. HOSTOAK, BELARRA , HARRIAK , ADARRAK... BILDU DITUZTE ETA MAKETA IKUSGARRI BAT OSATU DUTE.

PRIMERAKO MAKETA ATERA ZAIE!! ZER IRUDITZEN??

Gabonen aurretik Txanelako "Boga Boga marinela" liburuari hasiera eman diogu. Gure herrialdian ditugun museoak ikusirik Albaola itsas kultur faktoria bisitatzea erabaki dugu Anoetako Ikastolako lagunekin batera. Euskal Herriko arrantzaleen inguruko pasarteak eta lanbideak ezagutu ditugu. Oso interesgarria eta dibertigarria izan da irteera.

Euskal Herriko ezkutuko istorioak jakin ditugu, baina, guretzat gordeko ditugu.

Kotxea, seinaleak, bide arauak...... azkenean eta lan askoren ondoren lortu dugu Oinezko, bizikleta, patinete.... eta abarrerako gidabaimena!!!

Orriak