Zertan dabiltza gure HH-ko irakasle eta ikasleak? Oporretara joan ote dira?? Aspaldian bixitatu al dituzue beraien blogak??

Ba, ikusi ikusi!!!

LH1eko ikasleak matematika arloan lanean aritu dira. Neurriak, tamainak eta kolore nahasketak oinarri hartuta ondorengo loreak lortu dituzte. Blogean dituzue ikasleei atera zaizkien artelan polit hauek.

Azken asteetan irakasleek hainbat proposamen luzatzen dituzte.

Aurreko astean LH5eko ikasleak papiroflexiari heldu zioten bezala, LH3koek paperezko igelak egin zituzten.

LH4koak aldiz hainbat eskulanetan aritu dira, eta gurekin partekatu nahi izan dituzte denek.

Seguru ederki pasa zutela denek!!

Aurten, gurasoen laguntzarekin eta kolaborazioari esker, Kilometroetako Tanta boletoak bikoitza baina gehiago izatea lortu dugu.

AUPA IRURAKO IKASTOLAKO KIDEAK!!! Eskerrik asko!!!

LH4ko ikasleak ingelerako jarduerak grabatu dituzte eta hemen uzten dizkizuegu beraien "playground" aurkezpenak ikusgai.

Gaur OSPITALERATUTAKO HAURRAREN EGUNA dela eta, LH5eko ikasleak ere, Ospitaleko Pailazoek antolatutako ekimenekin bat egin dute eta marrazkiak bidali dizkiete!!

LH3koak haizea ageri den paisai ezberdinak marraztu dituzte eta hemen uzten dizuegu erakusketatxoa. Ea gustoko duzuen!!

Marrazkiak

IKASTOLA aldizkariaren 238. zenbakia igortzen dizugu. Ohi ez bezala jaso duzu, paperean beharrean, digitalki egitea erabaki dutelako, bizi dugun ezohiko egoera honek behartuta. Ohi ez bezalako zenbakia ere bada, monografikoa baita; gai bakarra hautatu dute gure bizitzak zeharo aldatu dituen pandemia honek ikastolen komunitatean nola eragin duen, beroni aurre egiteko zer bide egin den eta aurrera begira zer egingo den jorratzeko. IKASTOLA aldizkariaren zenbaki honetarako Aritz Trueba ilustratzaile eskatu zaizkion marrazkiak erabili dira azala eta barneko orrialde zenbait irudiz hornitzeko.

Hemen aldizkaria

Kale Txikiko artista handien ERAKUSKETA antolatu dute. Bizi-lagunen artean beraien ezkatza apaindu dute.

Ikusi ikusi BIDEOA

Orriak