ABENDUA BUKATZEN ARI DA ETA BAITA DINOSAUROEN GAIA ERE. GAI HONETAN ZEHAR LAN EZBERDINAK EGIN DITUZTE LEHEN HEZKUNTZA 1-eko IKASLEEK.

AZKEN LANAK IKUSGAI JARRI DITUZTE. EA GUSTUKOAK DITUZUEN!

ESKOLA AGENDA 2030 PROIEKTUAREN BARRUAN, AURTEN ERE GABONAK ETA KONTSUMOA TAILERRA BURUTU DA HAUR HEZKUNTZA 3-KO GELAN.

HONDAKINAK GUTXITUZ,  NATURA ZAINTZEAREN HELBURUAREKIN, ESKULAN EGIN DUTE.

EGINDAKO APAINGARRIEN ARGAZKIAK IKUSTEKO BLOGEAN SARTU.

Bertsolaritzako saioen lehen hiruhilekoari amaiera emateko, gaur LH5 eta LH6ko ikasleek bertso emanaldiaz gozatzeko aukera izan dute.

Mila esker Haritz Mujika eta Iñaki Urrestarazu!

Gaiari amaiera emateko. LH5eko ikasleek herbarioen informazio panelak osatu dituzte.

Hauek ikusgai izango dira ikastolan, baina LH5eko blogean ere gehiago ikus daiteke.

UDAZKENEAN HAIZEA FIRIN FARAN IBILTZEN DELA ETA, ZINTZILIKARIO BAT SORTU ZUTEN HH1ekoek, KALERA IRTEN ETA EA ZER GERTATZEN ZEN BEHATZEKO. TELAK ERE ATERA ZITUZTEN HAIZEAREKIN BATERA JOLASTEKO.

GAIARI AMAIERA EMANEZ, HEMEN DITUZUE LH6-KO IKASLEEK PRESTATURIKO POSTERRAK.

HERRIAN ZEHAR JARRI DITUZTE HERRITARRAK KONTZIENTZIATU ETA SENTSIBILIZATZEKO. ARGAZKI GEHIAGO IKUSTEKO EGIN KLIK

MARGOTZEA ASKO GUSTATZEN ZAIE 2URTEKO IKASLEEI.

ORAINGOAN, TXOMINEN BALOIA GORRIZ MARGOTU DUTE!! ESKUEKIN ETA PINTZELEKIN ARITU DIRA, TEKNIKA ETA AUKERA EZBERDINAK IKASTEKO AUKERA IZAN DUTE!

Jakingo duzue dagoeneko, bigarren EKI gaiean, jolasari ekin diotela LH4ean.

Jolas eta Solas gaiaren barruan, Ingurunean KONTUZ! OINEZKOAK BIDEAN! gaia lantzen ari dira: bide seinaleak, errepideko arriskuak....

Hori guztia aztertzeko auto bat eraiki dute. Datorren astean ikerketa bat burutuko dute egindako autoarekin. Ikusi nahi al dituzue autoen artelana?

URTERO BEZALA LH1eko IKASLEEK PRESTATU DUTE SUPER DENBORAREN MAKINA.

ZEIN ONGI PASA DUTEN PRESTAKETETAN ETA GAINERA ZORAGARRIA GERATU DA!

BIDAIATU NAHI??? BA SARTU BLOGEAN ETA IKUSI-IKUSI.

Orriak