Ikasturteko lehen astean ikasleek, dinamika eta jolas ezberdinak burutu zituzten. Irakasleek aste osorako plangintza polita osatu zuten, 2019-2020 ikasturteari amaiera emanez eta berriari ongi etorria eginez. Ekintzen artean mendi irteerak ere burutu dira hainbat geletan.

Geletako blogetan ikus ditzakezue argazki gehiago

Irailaren 16tik 22ra ospatuko den Mugikortasun Astearen aitzakian, argazki lehiaketa antolatu dute Targazki Tolosaldeko Argazkilari Taldeak eta Tolosaldea Garatzenek, Gipuzkoako Foru Aldundiaren babesarekin.

IKASTURTEARI HASIERA POLITA EMANEZ, ATZO MENDI IRTEERA EGIN ZUTEN LH6ko IKASLEEK.

EGURALDIA LAGUN, GOIZ PAREGABEA IGARO ZUTEN. BASAGAINEN, ARANZADI ZIENTZIA ELKARTEKOEK EGITEN ARI DIREN LANAREN INGURUKO AZALPENAK EMAN ZIZKIETEN.

(Argazkiak LH6ko blogean ikusgai)

Harituz Tolosaldeko Bertsozale Taldea hasi da 2020-2021 ikasturteko bertso eskola taldeak osatu eta ordutegiak antolatzen. Hori dela eta, irailaren 25era arte zabalik egongo da Tolosaldeko bertso eskoletako izen-emate epea.

Ekainean, 2020-2021ikasturteko informazioa bidali genuen: egutegia, liburu eta material zerrenda,...

Hemen uzten dizkizuegu ere ikusgai.

Irurako Ikastolako LH6ko ikasleei agur esateko garaia iritsi zaigu eta astelehenean beraiekin eta familiekin egoteko tartetxo bat izan genuen. Ez ohiko egoera honek, agurra beste modu batera antolatzea eskatu bazuen ere, hunkigarria eta oso polita izatea lortu zen.

ZORTE ON ETAPA BERRIAN!!!

Ostiralean ikastolako langileok ikasturteari amaiera emateko bideotxo bat prestatu genuen. Ondo ondo pasa oporrak eta iraila arte!!

LH2ko ikasleak musikako ikasgaian musika sortzen ibili dira beraiek egindako instrumentuekin. Hemen uzten dizkizuegu lortutako emiatza interesgarri hauek. Ea gustatzen zaizkizuen!

LH5eko ikasleak komikiak aztertu, landu eta sortzen ibili dira azken egunetan.

Hemen dituzue beraien lanak ikusgai.

komikiak

Orriak